maanantai 7. lokakuuta 2013

Viikko 41: Osaan perjantaina...

 

 

6 kommenttia:

  1. Minusta olet onnistunut hyvin tavoitteissasi

    VastaaPoista
  2. Olet onnistunut tavoitteissa hyvin minun mielestä. Sulla on hyvät tavoitteet ja on kiva kun oot mun pöytäryhmässä koska autat aina kun tarvin apua��

    VastaaPoista
  3. En kyllä vielä osaa sanoa mitä eroa on viekkeellä ja lauseella, koska ei meillä ole ollut kunnolla äikkää koko viikolla! Olen jo ehkä hieman parempi luokittelemaan kasveja. En ole niin älyttömän hyvä Fykessä, niin en oikein tajunnut kunnolla mikä ol yhteyttäminen kemiallisena reaktiona, mutta kai sekin menisi. Mutta kulman osaan mitata jo tosi hyvin!

    VastaaPoista
  4. Olet onnistunut viikko tavoitteissaan hyvin:) on kivaa kun olet minun ryhmässä kun olet niin iloinen ja autat usein.

    VastaaPoista
  5. Minun mielestä onnistuit tavoitteissa. Sinulla on hieno blogi.

    VastaaPoista